CÀTEDRA REGENERACIÓ URBANA

04/07/2024

Convocatòria d'ajudes a la matrícula del Màster Universitari en estudis avançats d'Arquitectura

L’objectiu de la convocatòria és incentivar la recerca en l’àmbit d’urbanisme en els estudis del Màster Universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch) (90 crèdits, temps complet, DOBLE LÍNIA o 60 crèdits, UNA LÍNIA). Les persones seleccionades hauran de desenvolupar el seu treball de fi de màster des de la perspectiva de la Regeneració Urbana durant l’any acadèmic en què es matriculi, seguint les pautes marcades pel concurs i pel director de la Càtedra. L’objectiu final és el desenvolupament d’una línia de Doctorat Industrial amb la formació, la recerca, la transferència de coneixement i la divulgació científica en l’àmbit de la regeneració urbana.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 31 d'octubre de 2024.

Vegeu tota la informació i les bases al fitxer adjunt.