09/12/2019

La competició que proposa formar equips per trobar solucions creatives i sostenibles al voltant de la transformació d'un recurs. Aprendre, divertir-se, treballar (molt!) i guanyar fins a 3.000€! T'ho perdràs?

18/11/2019

La 10a edició de les Jornades de contactologia per a professionals organitzades per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa tindran lloc el dimecres 11 de desembre a l'Auditori Joan Salvadó del CUV (#JLC19).

13/11/2019

La UPC s’ha sumat a la commemoració de l’Any Brossa amb tres activitats que tindran lloc, respectivament, al Barcelona Supercomputing Center (BSC - CNS), a l’antiga capella de Torre Girona; a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).